Selasa, 26 Agustus 2014

jag funderade p

Webbplats på Internet annonsering verkar vara ämnet för dagen. Och jag tänkte att i stället för att ignorera detta faktum med meningslösa personliga anekdot, skulle jag ge efter för större kontorstryck och skriva om det. Jag är nervös, men nu kör vi. Åh, vänta, innan jag kommer in att jag vill berätta varför. Den varför delen är eftersom normalt jag är lite cynisk. När jag ska forska något ämne och jag gör, jag brukar fylla med lite äckel. Jag tror inte att det är över gränsen, med tanke det jag läst.

Men, i dag som jag läser om webbplatsen reklam jag hade den välbekanta anstrykning av galla uppbackning upp i halsen och jag funderade på hur jag skulle kunna uttrycka min oundvikliga irritation som oundvikligen skulle bli fullt utvecklad galenskap. Och sedan, av alla saker, denna författare började göra känsla. Även om han talar om webbplats reklam och jag har normalt sorters ilska (legitim eller inte ... förmodligen inte) om just det ämnet, började jag få ner med vad den här personen säger. Så, utan ytterligare dröjsmål, jag kommer snart att berätta vad jag tycker om allt detta internet webbplats reklam affär.

Men, jag gör det med en anekdot. Men, det är den här gången är relevant. Vi gjorde en webbplats för ett företag jag arbetade med. Vi hade väldigt lite pengar och det primära finansiären av projektet var inte alltför intresserad av annonsering på Internet. Till slut var han övertygad om att få en webbplats gjord för oss, men på en liten budget. Det var bra, men ganska låg budget och designern fick vi gjorde just det, design. Det lilla arbete som togs i trafik generation skördat en lika stor mängd svar-lite. Tja, har detta företag just sålts till ett företag som har varit känt för att fokusera intensivt på andra aspekter av webbplats på Internet annonsering. De har gått till stora ansträngningar med deras tidigare företag att utveckla sin webbplats för att möta sina kunders behov, använda olika länkar för att få kunder till sin webbplats, etc. etc. Jag ser fram emot att se den märkliga framsteg som bolaget kommer att göra med sin nya visionen att utnyttja internet-teknik. Jag önskar dem det bästa, men förmodligen som inte kommer att bli nödvändigt.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar